Foto Pemimpin PKR Utara Biseksual





WA tauuu ada yang demam panaih tak boleh tidoq langsung dek mengenangkan nasibnya di kala ini.  Nak kantoi ka nak apa ka.



He he he he.. dalam hati kecilnya mungkin kuat menyatakan, puh kanan puh kiri.. janganlah ada video atau foto tu, nak takutkan aku dan sebagainya...hehe.. tapi maaf bro. WA lipat ikut suka WA. WA pun nak mintak maaf kepada pembaca di luar sana yang tak sabar-sabar menanti keluaran pecah ponggong ni. Rilek la bro... jangan gelojoh sangat, bak kata orang tua-tua, selak sikit-sikit baru berahi.





Bagi WA, nak percaya tak percaya tu dah jadi soal kedua.. pergi mamposlah kalau taknak percaya, kalau WA nak buat cerita fitnah.. buat apa WA target pemimpin PKR utara? Lagi baik WA hentam ketua umumnya terus~ Anwar Al Juburi.. betul? Besar sangatkah dia berbanding Pemimpin Pakatan Rakyat yang lain sampaikan WA kena karang story kotor untuk dia??? Klik SINI untuk laporan lanjut.

TAG