SMS BLUE pemimpin PKR Utara bocor???



"Dia habaq (beritahu) kat saya tak tunjuk kat sapa-sapa...esok tu kawan saya telepon mai habaq gambaq saya dok ada dalam handphone member dia. Saya penah bagi dia (Abg S) sorang saja tengok gambaq saya tu.. saya malu pasaipa dia buat saya macam ni.pi tunjuk habih gambaq saya kat orang buat apa.."

Ha ha ha ha ha.. LENDIRRR... sori kak, salah akak jugak pi bagi kat dia gambaq akak pasaipa. Ha ha ha ha


ha. Tapi takpalah, WA takmau nak cerita bab salah akak tu. Dan WA

terima kasih jugak la kat akak sebab dah sedar akibat dari perbuatan akak tu. Dan tindakan akak untuk bagitau orang kat luar sana supaya tak terpedaya dengan kera mangkok taik ni memang satu perkara yang betul dan berani.







Hi readers, kecoh der WA dengar orang ni salahkan orang tu dan orang tu salahkan orang ni setelah WA letup edisi selak sikit-sikit tentang Pemimpin PKR Utara Yang Kantoi Main Lendir dengan darah dagingnya sendiri di ofis 2 hari lepas. (Rujuk SINI untuk siri 1 dan SINI untuk siri 2).


Mana taknya.. masing-masing berteka teki malah ada yang merasakan macam kenal dengan pemimpin yang WA maksudkan tu. Untuk siri ke-3 seperi yang WA janjikan semalam, kisah Pemimpin Lendir yang dikenali sebagai ABANG 'S'.. di kalangan janda-janda yang dah pernah atau sedang menjadi mangsa kerakusan SEKS dia. KLIK
SINI
TAG