Panas PRU 13: Pembangkang di halau di UITM

Manusia adalah makhluk yang istimewa. Dikurniakan akal fikiran untuk berfikir mana yang baik, mana yang buruk.





Namun bila akal yang dikurniakan tidak digunakan, maka insan yang bergelar mahasiswa pun layak di'bahasa'kan sebagai haiwan iaitu ANJING KURAP.





Orang dah nasihat secara baik tapi tak nak dengar. Kan dah kena halau macam anjing kurap!









Kalau tengok video di atas, ternyata kumpulan yang mengaku sebagai suara mahasiswa sebenarnya ditolak oleh mahasiswa sendiri. Pembaca boleh lihat bagaimana hujah seorang mahasiswa UiTM tidak dapat dijawab oleh kumpulan yang diketuai oleh Khalid Ismath dan Safwan Anang.



Yang lawaknya dengan mahasiswa pun mereka gagal nak pengaruhi, ada hati nak cabar DS Najib kat Pekan.









*Tahniah mahasiswa UiTM  kerana anda semua lebih rasional dari Khalid Ismath n geng.



sumber: mymassa
TAG