Aksi Ranjang Dengan MOTHER Di Muat Naik INTERNET



ibu1
Seorang jurugambar yang berasal dari Amerika, Leigh Ledare telah melakukan perkara gila dengan menayangkan foto bogel ibunya malah mengaku pernah bersetubuh dengan wanita itu.

Leigh Ledare memberi alasan menggunakan ibu kandungnya sendiri sebagai model dalam karya seni fotografinya dan lebih parah lagi, karya seninya ini memperlihatkan sang ibu sedang bogel tanpa menggunakan pakaian sama sekali, bahkan dalam karyanya juga terlihat beberapa lelaki sedang asyik bermesra dengan ibunya.

Tidak hanya mempergunakan ibu sebagai model bogel dalam karya seninya, Leigh Ledare juga melakukan hubungan seks dengan sang ibu bahkan foto kemesraan antara dirinya dan si ibu turut diperlihatkan dalam sebuah pameran foto pada tahun 2009 di Festival Fotografi Arles.

Pada awalnya ramai orang yang menganggap wanita yang ada dalam foto tersebut adalah model wanita tua yang biasa namun setelah melihat judulnya yang tertulis ibu, barulah banyak orang yang faham bahawa foto tersebut adalah foto ibu si jurugambar.

Leigh Ledare sengaja membuat karya seni ini untuk mempamerkan sisi intim kehidupan pribadi antara dirinya dan si ibu. “Saya ingin menunjukkan sisi intim kehidupan pribadi saya bersama ibu saya dan saya tunjukkan dalam karya ini,” katanya pada The Guardian.

Ledare mengaku telah beberapa kali lakukan seks dengan ibunya sejak lama dahulu. Bagi dirinya, perselingkuhan itu adalah kaedah untuk mengekspresikan kebencian terhadap ayahnya yang memperlakukan si ibu dengan buruk.

ibu2
ibu3
ibu4
ibu5
TAG