SELFIE Yang Memalukan... KONTOI !!!!


Gambar selfie yang memakan diri apabila erkantoi dengan adegen yang menjijikan mata memandang. sekali imbas memang tak akan perasan dan apabilaia dibesarkan terkeuar mata sang durjana...hihi


jawapan:



cuba tengok betol2 kat dinding tu.. buat ape tu? haha... siang-siang lagi tu!! hampeh giler laa...



p/s: ni negara luar, kat taman-taman selangor + KL pun siang siang hari ade je yang wat benda tak elok.. tol tak sape yang dok kl & selangor?
TAG