Pembangkang TERKEJUT Ahmad Said Hadir Sidang Dun?

Dua Sahabat Perjuangan Dalam UMNO Terengganu
Sebelum ini pelbagai spekulasi yang ditaburkan didalam media sosial terutama didalam facebook yang mana cuba melaga-lagakan kedua-dua pemimpin UMNO ini.

Berita tidak benar yang dimainkan oleh kaki-kai fitnah terutamanya dari MACAI pembangkang (PAS) yang sibuk membicarakan akan kehadiran YB Dato Seri Ahmad Said ke sidang DUN Terengganu pada kali ini.

Ada yang menyatakan Ahmad tidak akan HADIR kononnya memboikot pemimin kerjaan yang ada sekarang.

Tetapi itu semuanya spekulasi MURAHAN yang dimainkan oleh mereka yang iri hati dengan kesepaduan para Pemimpin UMNO Terengganu.

Gambar diatas  Ahmad Said dan Ahmad Razif sedang minum semasa rehat sidang DUN pagi tadi yang mana telah menceritakan akan keadaan sebenarnya dan SPEKULASI Murahan dari PEMBANGKANG???

Bajet 2015 yang dibentangkan oleh Yab Menteri Besar Terengganu itu cukup mengambarkan "Dari Rakyat, Untuk Rakyat, Kepada Rakyat" dan dengan 8 prinsip TTB yang dibawa oleh pentadbiran Ahmad Razif pada kali ini.

Pertama : INKLUSIF, Suara Rakyat Suara Keramat

Kedua    : MASJID dan SURAU sebagai sumber penyatuan

Ketiga    : KELUARGA BAHAGIA Rakyat Sejahtera

Keempat : INTERGRITI (Bersih dalaman dan luaran)

Kelima    : MESRA tapi Tegas

Keenam  : DISPLIN Kerja yang Tinggi

Ketujuh  : Seruan PERPADUAN

Kelapan  : Memperkasakan Pendidikan

Sementara itu, Ahmad Said juga telah DINOBATKAN sebagai BAPA PELANCONG NEGERI TERENGGANU yang mana semasa beliau menjadi Menteri Besar dahulu(2009-2013) telah banyak menggangkat Perlancongan sebagai Satu Industri di Terengganu. Tahniah...
TAG