SAMAN RAFIZI: KENAPA PM TERLALU EMOSI???


Alahai! Kenapa la sampai tahap nak saman - saman orang ni? Emosional sangat ke bila orang tegur? Takkan la usik sikit pun tak boleh kot sampai tahap nak diambik tindakan undang - undang?

Kenapa cepat sangat Perdana Menteri nak melatah bila orang cerita pasal subsidi minyak sampai nak hantar surat mintak penjelasan mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Rafizi tu?

Sepatutnya, Perdana Menteri perlu mengambil pendekatan 'Bersederhana' dalam kepimpinan. Bukannya mengambil langkah ekstrem dengan memfailkan tindakan undang - undang.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu memaklumkan kepada pihak media bahawa dia sudah terima surat memohon penjelasan dari firma Hafarizam Wan & Aisha Mubarak bagi pihak Datuk Seri Najib.
 “Surat seperti ini adalah surat awal sebelum tindakan saman diambil.Video tersebut adalah rakaman sebahagian dari ucapan saya di Bandar Tun Razak pada 22 November 2014 yang lalu yang mempertahankan subsidi minyak sebagai hak rakyat,” dakwanya dalam satu kenyataan hari ini.
Bagi Pencacai - Pencacai Pakatan tu, tindakan yang dibuat oleh Perdana Menteri itu bukannya satu tindakan yang wajar dilakukan. Nak pulak bila ianya dikaitkan dengan Si Rafizi Jambu tu.

Semua orang pun sedia maklum yang Si Rafizi tu hidup bernafaskan kepada fitnah dan tohmahan semata - mata. Dia tak boleh teruskan kehidupannya tanpa melakukan perbuatan terkutuk tu.

Lagi pun, itu dah memang menjadi tugas dan tanggungjawab puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebagai Pembangkang. Kerja diorang hanya sekadar menghasut dan menabur fitnah tak tentu arah.

Tambah mereka, Perdana Menteri sepatutnya ambik tindakan macam Si Ketua Penipu tu yang dikaitkan dengan video seks dia dengan Chinadoll sebelum ini. Tak payah ambik tindakan pun.

Biar pun Si Ketua Penipu tu kenal dengan orang yang mendedahkan video tersebut dan menganggap tindakan itu sebagai satu fitnah, tapi dia tetap tak ambik apa - apa tindakan pun.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu berterus - terusan menuduh orang UMNO yang sengaja nak memburukkan maruah diri dia sendiri. Biar pun kemaluan dia ditayang seluruh dunia, tapi Si Ketua Penipu tu tak peduli pun!!! Dia bukannya ada kemaluan!!!
TAG