Pelampau KRISTIAN Eric Paulsen Hina Agama ISLAM Lagi.

Masihkah kita ingat pada awal tahun 2015 hingga kini seekor anak BABI Cina DAP ini telah menghina Agama Islam, menghina badan yang bertanggungjawab terhadap ISLAM di negara ini.

Kali ini anak BABI ini sekali lagi menghina Agama ISLAM dengan secara langsung menghina Ummat Islam yang menunaikan Ibadat Umrah hari ini.

Pelampau KRISTIAN Seperti Eric Paulsen ini yang mengaitkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) Januari lalu dengan penyebaran fahaman ekstremis memperlihatkan kebiadabannya terhadap umat Islam dan pengamalannya di Malaysia.

Eric BABI Pelampau KRISTIAN menuduh JAKIM mempromosikan agenda ekstrem melalui khutbah Jumaat pada setiap minggu ternyata membuktikan beliau seorang yang biadap.

Pelampau KRISTIAN Bangsat ini perlu diajar selayaknya agar lebih beradab dan berbahasa.

Eric Paulsen Pelampau Kristian dalam kenyataan Twitter miliknya, menghina YAB Perdana Menteri Najib  Razak dan ummat Islam yang mengerjakan Umrah dan menyebarkan melalui twitter nya.

Apa yang Pelampau KRISTIAN Eric lakukan boleh dilihat sebagai serangan secara bersiri dan terancang oleh golongan yang mendokong agenda liberalisme tajaan Barat terhadap kedaulatan Islam di Malaysia.

Sebagai seorang ISLAM kita mesti bertegas dengan tindakan provokasi yang dilakukan oleh mana-mana pihak seumpama ini dan bertindak segera sebelum ia terus merebak dan menimbulkan perbalahan di kalangan rakyat Malaysia

Kepada semua umat Islam di Malaysia daripada apa jua latar belakang, kita haruslah menginsafi dengan agenda tajaan Barat ini.

Kita perlu bersatu dan mendepaninya bersama dengan Pelampau KRISTIAN ini yang mana telah mengugatkan kedaulatan Negara ini yang bernaung dibawah panji-panji ISLAM.

Kita juga mesti melihat segala permasalahan yang berlaku di Malaysia dengan jiwa yang besar dan bersedia untuk bersepakat bagi memertabatkan Islam dan masa depan umat untuk survival Ummat ISLAM di Malaysia ini.

-PenaBiru

TAG